Op de onderstaande statistieken ziet u de populariteit van steigerhout sinds de trend begonnen is rond het jaar 2006.

Grafiek van Google met het aantal zoekaanvragen voor het woord steigerhout.

Indien u had gedacht dat de trend voor steigerhout aan het dalen was dan bent u daarmee abuis. Op de bovenstaande grafiek kunt u zien dat er vanaf 2006 een constante stijging is in het aantal keren dat er in Google gezocht wordt naar steigerhout. Interessant is het verloop van het aantal zoekopdrachten gedurende het jaar. Er is een terugkerend patroon te zien waarbij er in het voorjaar en begin van de zomer meer wordt gezocht naar steigerhout dan in de winterperiode.

Waar is steigerhout het meest populair?


Op de bovenstaande lijst ziet u de plaatsen waar het meest gezocht wordt naar steigerhout.
Bedenk wel dat er vaak gezocht wordt naar een combinatie van zoekwoorden.
Één van de meest gebruikte zoekwoord combinaties is -steigerhout bouwtekeningen- , en dat is precies wat u hier op deze website kunt vinden.
Dat is voor ons de voornaamste reden om deze grafieken over steigerhout trends hier te publiceren.

Steigerhout trends per land.

In Nederland is deze trend van doe het zelf meubelen begonnen, ongeveer rond 2006.
Langzaamaan verspreidt de trend zich over de buurlanden, in België en ook in Duitsland wordt er steeds meer met steigerhout geklust.
De maatvoering van Duitse steigerplanken is wel anders dan in Nederland.
De duitse steigerplanken zijn meestal een stuk dikker en ook wat breder dan de steigerplanken die in Nederland worden gebruikt.

Aanverwante zoekopdrachten voor steigerhout.

Hieronder een lijstje met aan steigerhout gecombineerde zoekwoorden en steigerhout gerelateerde zoekopdrachten in Google.